Website:
Meer en actuele informatie over de praktijk kunt u lezen op onze website:
www.huisartsenpraktijkdriel.nl
Klachten:
In geval van een klacht, of een op- of aanmerking met betrekking tot de praktijkvoering en/of de medewerkers, bespreek deze dan met een van de medewerkers. U kunt ook schriftelijk een klacht indienen: zie formulier hiervoor op de website. U krijgt dan binnen 2 weken een reactie.
Op de website staat tevens een weblink naar de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
telefoonnummer: 088-0229100
Huisartsen:
M. Nuininga
M. Koenders
M. Hilgersom
M. Moerdijk
Assistentes:
Judith Leerentveld
Monique Buijze
Yvonne Hendriks
Latifa Meulensteen
Renee Bierman
Praktijkondersteuners:
Wendy van ’t Net
Wenda Nijland
Laleh Atai
Johan Dellemann
Mariëlle van Woezik
Praktijkmanager:
Mariëlle van Woezik
PRAKTIJKINFORMATIE
Ausemsstraat 5 6665 DL Driel
TEL.: 026-4742288
TEL. SPOED: 026-4742288 optie 1
In geval van een
levensbedreigende situatie
moet u 112 bellen
Website:
www.huisartsenpraktijkdriel.nl
Bij SPOED in de avond/nacht/weekend:
Huisartsendienst Arnhem: 026-3899696
U moet altijd eerst bellen, u kunt niet zonder afspraak naar de huisartsendienst gaan.
De praktijk kunt u telefonisch bereiken op ons algemene telefoonnummer, u krijgt dan een keuzemenu:
026-4742288, met opties 1, 2 en 3
–Voor spoedgevallen kiest u optie 1. Deze optie alleen gebruiken als er van iets ernstigs sprake is of lijkt. In andere gevallen deze optie niet gebruiken, omdat u dan de lijn voor een ander blokkeert.
–Voor het maken van een afspraak, bereiken assistente etc. kiest u optie 3.
De assistente is bereikbaar tussen 8.00u en 11.30u en tussen 13.30u en 16.00u. Ze vraagt altijd naar de reden van uw komst, om het spreekuur goed te kunnen plannen. Voor een consult wordt 10 minuten gepland, dit is voor het bespreken van 1 klacht.
Heeft u meer tijd nodig? Meldt dit bij maken van de afspraak.
– Voor aanvragen visite kiest u optie 3.
Als u niet naar de praktijk kunt komen vanwege ziekte of de aard van uw klacht, dan kan de huisarts bij u langs komen. De assistente overlegt de aanvraag met de huisarts, om de urgentie te bepalen.
–Voor herhaalrecepten kiest u optie 2.
Een herhaalrecept kunt u via de herhaalreceptlijn aanvragen. Dit kan op elk moment van de dag. U kunt ook het lege doosje/etiket bij de assistente aan de balie inleveren, of via de website recepten herhalen.
Let op: Telefonisch aanvragen via assistente kan pas na 9.30u !
Denk er aan dat de herhaalde medicatie voor 12u pas de volgende dag na 16u opgehaald kan worden.
– Telefonisch spreekuur
Wilt u een telefonisch consult met een van de huisartsen dan kunt u dit bij de assistente aanvragen voor 11.00u.
Dit is bedoeld voor eenvoudige vragen, uitslagen en kort overleg. Als het langer gaat duren, wordt u alsnog naar het spreekuur verwezen.
De huisartsen proberen die zelfde dag terug te bellen.
Als het heel druk is, of als uw behandelend huisarts niet werkt die dag, kan het gebeuren dat de huisarts u later belt.
Zorg ervoor dat u goed bereikbaar bent!
– E-consult
U kunt uw vraag ook via een e-consult aan de huisarts stellen. Maak hiervoor een account aan via onze website.